piątek, 13 stycznia 2012

... pierwsze śniegi ...

Za oknem w oka mgnieniu zrobiło się biało, ciężkie, mokre płaty  giganty przykryły, jeszcze niedawno iście jesienny pejzaż ... zatem ostatni mój wytwór, tym razem broszka, wtopi się w zimowy krajobraz idealnie...

Moduł ze skóry naturalnej ( eksploatuję swoje niedawne "znalezisko"), taka poduszeczka wypełniona gąbką, umieszczona na (również podszytym) sztucznym futerku,  elementy dekoracyjne ( w dużej mierze ruchome - widać na zdjęciu ) w kolorze starego złota...






12 komentarzy:

  1. niezwykła :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszka z kotkiem - bo tak nazywam futera wszelakie;) - bardzo fajna, a skojarznie literckie idelane:)
    Pozdrawiam cieplutko, u mnie również zadymka śniegowa;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna oryginalna brocha :) Dziękuję za udział w moim candy na nowy rok, życzę powodzenia jak przyjdzie czas losowania :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. W super klimacie Twoje broszki, bardzo oryginalne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tuome - wielkie dzięki, pozdrawiam serdecznie:)

    Bulma - dziękuję, myślałam też o innych utworach, ale pierwsze skojarzenie, zasze najlepsze ... śniegu ciągle przybywa, uściski:)

    anuk_pl - bardzo dziękuję i witam w gronie Obserwatorów, pozdrowienia:)

    pracownia-filcer - dziękuję za odwiedziny i miłe słowa; pozdrawiam ciepło:)

    dziękuję również Alinie, która przesłała swój komentarz na maila, dlatego wklejam go w całości

    "Witam Cie serdecznie !
    Ja mam na imie Alina z blogu Alina-Life After, pisze do Ciebie, bo chcialam zostawic komentarz pod Twoim ostatmim postem i jak wchodze na "zostaw komentarz" to cala strona "zastyga", nie moge nic zrobic!
    Chcialam, zebys wiedziala, ze ta broszka jest wysmienita !!!
    Pozdrawiam Cie serdecznie !
    Alina"

    Jeszcze raz Alinko wiekie dzięki za tak miłe słowa; pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo oryginalnie i niepowtarzalnie po prostu piękna broszka :)
    ps. U mnie także biało ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnes - cieszę się,że się spodobała:) pozdrawiam

    Aga - dzięki, witaj w gronie Obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka nastroszona, ciepła i klimatyczna. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...bardzo mnie cieszą, takie opinie...pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Kochana ! Nie poszlabys na wymianke z ta broszka ?
    Jestem w niej calkowicie zakochana !
    Jesli jestes zainteresowana zagladnij do mojego sklepiku
    www.alinasart.etsy.com Moze znajdziesz cos, co Ci sie spodoba ?
    Sciskam !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo :)