poniedziałek, 11 czerwca 2012

muszkieterka i jej ... szwagierka

Wracam z wystawianą dwa dni temu muszkieterką ( z przyczyn technicznych musiałam zdjąć post)...
tym razem aby nie było jej (bransoletce) nudno ... prezentuję ją w towarzystwie


muszkieterka - cieniutka skórka podszyta drobnym sztruksem, celem delikatnego usztywnienia, zapinana na kryte magnesy
może być noszona wywinięta, wedle fantazji, spora szerokość 6-11cm daje pole do popisu w tej materii











i również skórzana pleciona ( podobną prezentowałam w poprzednim poście) wiązana z vintagowym elementem metalowym













Buziaki:)

4 komentarze:

  1. WOW zupełnie nowy styl :D
    Fajne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygował mnie Twój pomysł. Czegos podobnego nie widziałam. Sama nazwa i wykonanie na medal!

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutne cuda i genialne projekty !
    Sciskam Cie serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysl ciagle mnie zaskakujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo :)