sobota, 16 czerwca 2012

typ niepokorny ...


W takim typie, chyba moim ulubionym, są dzisiejsze, poniższe twory


bransoletka  ok. 2cm wsuwana zalterowana elementami w kolorze starego złota i delikatnym łańcuszkiem z mosiądzu ...



















z serii muszkieterek  - szeroka  2-12cm ... niezwykle ciekawie wybarwiony kawałek "licówki" przystrojony równie ciekawymi paskami materiałowymi
po niewielkich zabiegach, będzie przystosowana do noszenia dwustronnego...













na koniec naszyjnik do dowolnego modelowania... myślę, że przez chwilę "pójdę tą drogą"...
wygląda całkiem nieźle po założeniu ... dla niepokornych dziewczyn w sam raz ...













Do Miłego :)




10 komentarzy:

  1. No to są ozdoby dla gladiatorów :D SUPEROWE :)
    Zadziwia mnie w Tobie kreatywność, niesamowite robisz rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeeeeeeejku!!!
    Ja kocham ten naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomite, pomysły-rewelacja. Pierwsza praca szczególnie ujęła mnie za serce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczyna mi brakowac slow , Bozenko!
    Twoja wyobraznia jest niewyczerpana ! i dobrze !
    Moc serdecznosci !

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja chora wyobraźnia niech nigdy nie zdrowieje! Niezwykły ten naszyjnik. Ale najbardziej podoba mi się bransoleta nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niepokorne i intrygujące:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej coś niesamowitego. Podobają mi się bransoletki a naszyjnik jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo :)